fredag 5 oktober 2007

Fredag!

Så var det äntligen fredag, den här fredagen har varit efterlängtad hela veckan. Har haft sjukt mycket att göra i skolan, har suttit med biologi skit varenda kväll, men nu är den äntligen klar!
Hela min helg kommer deprimerande nog att ägnas åt studier, har ett stort historia arbete att lämna in nästa vecka. Håller med alla som säger att tvåan är värst! Men snart är det lov...
Har redan hunnit bli nojig för lovet, i vanliga fall har jag åkt på träningsläger varenda höstlov så långt tillbaks som jag kan minnas men i år är det skillnad, i år ska jag inte med. Börjar ångra mig lite smått att jag inte bestämde mig för att hänga med ändå. Men samtidigt vad skulle jag göra när alla andra var och tränade. Aja får försöka planera hela mitt lov så att jag inte får det tråkigt.
Över till något annat. Den här dagen har som alla andra dagar i veckan har gått as snabbt!, tiden bara rinner iväg. Ganska rolig skoldag, förutom spanskan då men om man bortser från den så var den bra!
Hade en mycket trevlig lunch med Rebecka, Kajsa, Emelie och Michal vi pratade om framtida yrken och drömmar osv. Michal hade lätt den coolaste planen, han ska bli rockstjärna han. Håller med honom till 100% det går bara man tror på sig själv!
Sedan hade vi fys på gympan det var en kille från klassen som ledde lektionen, tror att han hette Eric :P Jobbigt var det i alla fall, mina armar känns som spagetti! Efter gympan blev Sara inlåst på toaletten. Det hela slutade med att Linus (vår lärare) blev tvungen att ringa efter vaktmästaren som fick lyfta av dörren, stackars Sara. Skulle ha fått panik om jag var hon, men hon var helt cool, tuff brud!
Kom hem vid fyra tiden och böt om och sen kom mormor och morfar och hämtade mig och Adam, de skulle bjuda oss på mat på Lams terass. Åt kyckling med jordnötssås, det var supergott! Vi hade en lång diskussion om musikstilar och min mormor försökte övertyga mig om att jag skulle börja lyssna på klassisk musik, på något sätt kom vi fram till en deal. Jag ska lyssna på klassisk musik och hon ska lyssna på Hiphop & Rmb, hon är för skön hon min 87 åriga mormor.
Låter det här avsluta det här inlägget.

Puss

Emma

Inga kommentarer: