söndag 7 oktober 2007

Promenix

Tog en kort promenad med Anna idag runt Duro. Mycket trevligt, skönt att få prata av sig lite. Nu sitter jag med historian igen, idag har jag skrivit tre meningar det ni, rekord för hela veckan! På ett sätt vill jag bli stor och slippa läxor och skolan osv, men ändå inte. Det är då allvaret börjar som mina föräldrar brukar säga. Har i alla fall fått mig en hum om vad jag ska göra efter gymnasiet. Det blir förmodligen plugg direkt efteråt, om jag inte får något jobb då. Funderar starkt på att läsa till sjukgymnast på uppsala universitet. Måste dock ha as bra betyg för att komm ain där, typ 17,8! Blir till att jobba hårt i de kommande kurserna, men som Michal säger bara man tror på sig själv så går allt. Nej jag måste verkligen skriva på historian nu, måste ju som sagt var nå bra betyg.

Puss och kram tandfen har barn

Emma

Inga kommentarer: