onsdag 10 oktober 2007

Bussfolk

När jag satt på bussen på väg hem idag slog det mig hur äckliga samtliga tanter på bussen var. Den tanten som satt framför mig satt och drog in snor jätte hårt hela vägen till sjukhuset från stan, det överröstade till och med min musik. Och inte nog med det så satt hon och hostade rakt ut, tänk på oss andra som inte vill bli sjuka tack! Sedan var det en annan tant som satt och kliade sig i hårbotten ända från sjukhuset till Lexe man hörde verkligen hur det knastrade i skallen på henne, tänk om hon hade löss? Tur att jag inte satt bredvid henne...
Alla tanter och gubbar klagar hela tiden på oss ungdomar, titta på er själva först.
Kom fram till en till sak på min snuskiga bussresa, jag HATAR spanska mer än någonsin fattar noll och läraren suger! Nej nu måste jag fortsätt amed historian en vecka kvar til linlämmning iiiiiiih!!!!!

Puss och kram tandfen är lam!

Emma

Inga kommentarer: