söndag 30 september 2007

Söndags- trök

Varför är alla söndagar lika tråkiga?
Varje söndag tycks vara densamma, läxor, söndagsmiddag och noja inför skolveckan. Måste komma ur den här trenden på något sätt!
Vanligtvis så hade jag tagit en tur på min racer eller gått ut och sprungit, men nu får jag inte på grund av mina *¤# ljumskar och rygg. Hoppas att jag får en diagnos snart, börjar bli riktigt jobbigt nu, tur att jag har mina underbara vänner, familj och sjukgymnasten Nichlas, ni är bäst!
Helgen har dock varit riktigt kul! Igår var det filmkväll hemma hos Lina, jätte trevligt. Skrattade så att jag grät, torrkyssar och slemmkyssar, ni som var med vet jag pratar om :P. Den kommande veckan är en kortvecka, då vi är lediga imorgon! :) Då har man chans att catcha up missat skolarbete osv. Nej nu ska jag ta en långpromenad med min ipod, blir nog moneybrother eller corinne bailey rae som spelas mest.

Puss och kram tandfen är lam

Emma

Inga kommentarer: